Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:36:25+03:00
 Eu suspin din greu la momentele amăgitoare şi neplăcute . 
 Timpul trece mai  uşor  cu prietenii mei vechi . 
 Visul de atunci s-a sfârşit astăzi într-un mod nemaîntâlnit . 

2 5 2
2014-08-06T00:20:37+03:00
Eu suspin de tristetea grea  si mistuitoare acum
Timpul trece greu cand nu ai  persoane dragi si iubitoare langa tine
Visul s-a sfarsit imediat ce soarele arzator si stralucitor a aparut dimineata