Va rog sa ma ajutati,vreau sa-mi alcatuiti si mie propoziti cu cuvantul "omul" si sa aiba urmatoarele functi sinctactice:atr.subst.prep.(Ac),atr. subst. genitival. ,comp.direct,nume predicativ(Ac),comp.indirect(D) si comp. c. de mod.Please :) B-)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:33:27+03:00
Cartea de la omul acela nu o mai gasesc.
E viata omului.
Da vina pe omul acela.
Cartea e de la omul acela.
I-am dat omului banii.
Traieste ca omul.

sunt in ordine cum le-ai scris tu! ;)
1 5 1
2014-08-06T00:30:46+03:00
Vorba spusa de omul acela imi rasuuna in minte
Casa omului este decorata frumos
Pe caiet scria "omul"
El este omul din poze
Dau un sfat omului de acolo
Vorbeste ca omul de dinaintea lui