Răspunsuri

2014-08-05T14:55:53+03:00
 \frac{x+2}{3}+ \frac{x-3}{2} =-5

Aducem la acelasi numitor
2(x+2)+3(x-3)= -30

2x+4+3x-9=-30 <=> 6x =-30+9-4

5x = -25

=>x= \frac{-25}{5} =- 5


şi nu ne dă nr natural !
stai ..
Stau...
x este numar intreg dar nu este natural.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:02:52+03:00
X+2/3  +x-3/2=-5 , aducând la acelaşi numitor(6)  avem : 

2x+4+3x-9=-30
5x-5=-30
5x =-30+5
5x=-25
x=-25 : 5
x=-5 . 



Nu inteleg...multumesc anticipat!
am înmulţit pe -5 cu 6, a rezultat -30
Si pe 6?
6 de la numitor?
da