Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T14:42:15+03:00
Infinitiv : a dobândi
gerunziu : dobândind
 participiu : dobândit  
supin : de dobândit 
-----------------------------
El se gandeste sa bage de seama la spusele sale 
El sa  fi bagat de seama e tot ce vreau 
------------------------------

Defective de singular : ochi ; ochelari 
Defective de plural : ,argint,orez

El are doi ochi
El are ochelari 
Poarta argint la gat 
Mananc orez de seara 
ms
npc
ai implinit 13 ani si vrei sa trimiti o invitatie fostei tale invatatoare la petrecerea pe care o vei organiza.Foloseste in acest scop ,pronumele personale de politete adecvate pe care sa le subliniezi
??
hello
2014-08-05T14:42:30+03:00


infinitiv : a dobandi

gerunziu : dobândind

participiu : dobandit

supin : de dobandit