Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-05T13:56:59+03:00
(a+b):23=9
a+b=23*9
a+b=207
ok
dar rezultatul este 5014 ca tot mai intrebat
se intampla destul de des ca rezultatele de la sfarsitul cartii sa fie gresite
sigur te-ai uitat bine acolo la sfarsit? poate ti-au fugit ochii la alt exercitiu
mam uitat bine din cate stiu eu ma rog va multumesc
2014-08-05T14:00:49+03:00