Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:20:16+03:00
Personaje:baba,unchiasul,neghinita,negustorul,imparatul,sfetnicii,
ideea principala = neghinita accepta sa aline singuratatea unor batrani, ca,la urma sa fie vandut de barbat unui negustor. Acesta i-l arata imparatului care il trata cu mare atentie. Neghinita il pacaleste pe imparat,care isi pierde tronul si face o farsa care il enerveaza pe imparat. Supararea imparatului il face sa il ucida pe neghinita care isi gaseste sarsitul inecat.

17 4 17
2014-08-05T16:12:12+03:00


Dorinta arzatoare a batranilor de a avea un copil si indeplinirea acesteia.

Neghinita,baba,mosul,imparatul,imparateasa,


11 3 11