Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-05T13:35:48+03:00
X=y+35
(x+y):(x-y)=12 rest 21

(y+35+y):(y+35-y)=12 rest 21
(2y+35):35=12 rest 21
2y+35=35*12+21
2y+35=441
2y=441-35
2y=406
y=203

x=203+35
x=238

Verificare : 238=203+35
⇒238=238 ( A )
2 5 2
2014-08-05T13:38:10+03:00
  a
b=a+35

(a+b):(a-b)=12 rest 21

a+b=12(a-b)+21

a+35+a= 12(a+35+a)+21

2a+35= 24a +420 +21

2a+35= 24a +441

2a-24a =441 -35

-22a =406

a= -406/22=  -203/11

b= -203/11 +35=  (-203+385)/11=  182/11