Răspunsuri

2014-08-05T13:38:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Inaltimea

Unghiul de 60 de grade va apartine unui triunghi dreptunghic, cu catetele :
inaltimea  si (8-6)/2=1
=> tg 60=√3=inaltimea/1 =>
inaltimea=√3

Aria trapez= (6+8)*√3/2=14√3/2=7√3

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T13:43:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fie MNPQ trapez isoscel , MN bază mică , PQ bază mare .
măs  unghiMPQ=măs unghi NQP = 60gr 

se consideră ME & NF _|_ PQ . 
Astfel avem ΔMEP, unchi E = 90gr . , unghi P = 60 gr , unghi M = 30 gr . 
Pe = (8-6) : 2
PE = 1 cm . 
conform T30 60 90 MP=2PE = 2 cm . 

ME²=2²-1²
ME²=3
ME=√3

A trapez = (B+b)*H : 2 
A trapez = (8+6)*√3 : 2
A=14√3 : 2
A=7√3 . 
4 5 4