Scrieti toti divizorii :
a ) proprii ai numarului 24 ;
b ) improprii ai numarului 2013 ;
c) divizibili cu 3 ai numarului 30 ;
d ) multipli de 5 ai numarului 100 ;
e ) pari ai numarului 60 ;
f ) impari ai numarului 1001 ;
g ) formati din cifre egale ai numarului 330 ;
h ) primi ai numarului 720 ;
i ) compusi ai numarului 150;
j ) numarului 1313 ;

2
si eu am acelasi exercitiu si nu il stiu :(

Răspunsuri

2014-08-05T13:14:05+03:00
C)3,6,15,30
d)2,10,60,20,30
f)1,1001

15 3 15
celelalte nu le-am stiut
sorry
Nu-i nimik...mersi oricum :)
bunaa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T15:52:58+03:00
A 2,4,6,8,12,1,3
b 1,2013
c 3,6,15,30
d 10,15,20,25
e 2,6,10,30
f 1,1001
h 360,1,2,720,3,740,5,144
i 1,2,3,50,75
j 1,1313,13,101
36 4 36