Daca spunem asa ,,Dupa excursiunea mea din Anglia...'' dupa excursiunea - partea de vb:prep. Simpla , ce caz are si ce functie sintactica are??

2
scrie toata propozitia
Dupa excursiunea mea in Anglia...am vazut.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T22:35:49+03:00
Dupa excursiunea= substantiv comun simplu +prepozitie simpla, fs complement circumstantial de timp,caz acuzativ
2014-08-04T23:06:59+03:00
dupa excursiunea- (parte de vorbire)substantiv comun ,simplu; (caz )acuzativ
f-ia sintactica 
 complement circumstantial de timp,