Comenteaza secventa citata mai jos, tinand cont atat de mesaj, cat si de procedeele expresive:
"Desi se straduia sa stea nemiscata, era prea nerabdatoare. Oare avea sa dea planul roade? se vor repezi maimutele la orez?

2

Răspunsuri

2014-08-04T20:34:40+03:00
 Scriitorul evidenţiază  caracterul personajului, identificat la fiecare dintre noi , până la urmă ..deşi suntem aşa diferiţi, nu ne asemănăm ? Se subliniază curiozitatea .
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-05T00:47:53+03:00
In acest fragment se pune accent oe nerabdare,curioazitate,dorinta aprinsa de a afla lucruri noi.Chiar daca se straduia mamimuta era connvinsa ca nu va rezista pana la capat tentatiei orezului
7 5 7