Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T18:25:07+03:00
1,(3)=1 intreg 3/9=  1intreg 1/3=  4/3

ma=(2/5 +4/3 +22/6)/3  aducem la acelasi numitor in (....)

ma=(12+40+110)/30/3

ma=162/30 *1/3

ma= 54/30 *1/3

ma= 18/10 *1/3

ma=6/10= 3/5
eu am un indiciu 27 supra 15. e posibil?
da, uite 54/30 *1/3= 27/15 *1/3= 9/15= 3/5, ups...
uitasem sa inmultesc cu 1/3, reincarca pagina
nu-i nimic se intampla si la case mai mari. multumesc, te pricepi
;)
2014-08-04T23:20:41+03:00
Ma=(2/5 +4/3 +22/6)/3 =(12+40+110)/30/3=162/30 *1/3= 54/30 *1/3= 18/10 *1/3=6/10=
Media a =3/5


1 5 1