Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T18:49:48+03:00
Cruce - obiect din lemn - simbol al religiei crestine
In biserica era o cruce foarte frumos lucrata.
crucea amiezii - punct pe bolta cereasca unde se afla soarele la amiaza
El a lucrat cu spor pana in crucea amiezii.
cruce - termen care intra in componenta numelui unei decoratii
Bunicul meu a primit crucea ,,Sfantul Gheorghe,,

univers - lumea in totalitatea ei
Multi oameni ar dori sa afle daca mai exista viata undeva, in univers.
univers - globul pamantesc
Sunt specii nenumarate de plante si animale, in univers.
univers - cercul apropiat in care traieste cineva
In micul meu univers sunt mereu in centrul atentiei.
5 5 5
2014-08-05T00:58:41+03:00
Inainte de a pleca la drum a facut Sfanta Cruce.(s-a inchinat)
Isi duce crucea singur(a purta o povara pe suflet)
In biserica ne inchinam la cruce.

Traieste in propriul lui Univers (in lumea lui)
Universul este infinit.
Privesc pe cer si vad Universul
1 5 1