Răspunsuri

2014-08-04T17:37:22+03:00
Amplificarile de exemplu:5/10 amplificat cu 2 = 10/20 => 5*2 si 10*2 
Sper ca te-eam ajutat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T17:39:21+03:00
Pai daca ai  \frac{1}{2} + \frac{1}{3} , cum faci, pt ca trebuie sa ai numitor comun sa le poti aduna, deci :

O amplifici pe prima cu 3 si pe a doua cu 2, si ai:

 \frac{1}{2} * \frac{3}{3} + \frac{1}{3} * \frac{2}{2} = \frac{3}{6} + \frac{2}{6} = \frac{5}{6}


poti sa ma ajuti si pe mine la ceva plz
Pai cum de imi da 2 supra 6???
am corectat , astfel incat sa fie ordonat
ai dreptate, cum scrisesem nu se intelegea
Ms :)