Completati frazele urmatoare cu formele corecte ale pronumelui/adjectivului pronominal relativ care , indicand si functia sa sintactica :
1. Nu stiu .... film s-a facut referire in acea recenzie .
2. .... dintre cele doua carti ai citit-o ?
3. .... portret a fost realizat in ulei ?
4. Bancile .... le-am vopsit erau degradate de trecerea timpului .
5. Cautau insula .... fusesera ascunse comorile .
6. Rezultatele examenului .... ne pregatim de un an vor fi afisate maine .
7. Diana a depus ieri cererea .... asteapta un raspuns favorabil .
Multumesc frumos !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T16:52:27+03:00
1. Nu stiu .la care film s-a facut referire in acea recenzie .--Atr adj prep
2. .Pe care  dintre cele doua carti ai citit-o ?--Atr adj prep
3. .Care  portret a fost realizat in ulei ? --Atr adj 
4. Bancile pe care  le-am vopsit erau degradate de trecerea timpului .--Atr adj prep
5. Cautau insula  pe care  fusesera ascunse comorile .--Atr adj prep
6. Rezultatele examenului la care  ne pregatim de un an vor fi afisate maine .--Atr adj 
7. Diana a depus ieri cererea  pentru care  asteapta un raspuns favorabil .--Atr adj prepoziţional 
7 4 7
2014-08-05T01:22:55+03:00
1. Nu stiu ..la ce.. film s-a facut referire in acea recenzie .
2. .pe care... dintre cele doua carti ai citit-o ?
3. .care... portret a fost realizat in ulei ?
4. Bancile pe care.... le-am vopsit erau degradate de trecerea timpului .
5. Cautau insula .unde... fusesera ascunse comorile .
6. Rezultatele examenului ...pentru care. ne pregatim de un an vor fi afisate maine .
7. Diana a depus ieri cererea ...de la care. asteapta un raspuns favorabil .
Multumesc frumos !
1 5 1