Precizati tipul atributelor subliniate din enuntul: Guvernanta , o englezoaica innodata subt barbie cu o panglica albastra si stransa ca o crisalida de fluture , infasata in aripile scurte ale pelerinei , isi oglindea naivitatile britanice in nasturii de metal galben lustruit al unui piept de brav pompier oltenesc cu ciucurele mustatii negru de catifea .
Multumesc :**

2

Răspunsuri

2014-08-04T16:35:17+03:00
O englezoaica=substantiv comun simplu, fs atribut apozitional

innodata=adjectiv provenit din verb la participiu, fs atribut adjectival

albastra=adjectiv propriu-zis, fs de atribut adjectival

de fluture=substantiv comun simplu + prepozitie simpla, fs atribut substantival prepozitional

ale pelerinei=substantiv comun simplu, fs de atribut substantival genitival

brav=adjectiv propriu-zis, fs de atribut adjectival
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T16:36:35+03:00
O enlezoaică = atribut apoziţional 
înnodată=atribut adjectival 
albastră=atribut adjectival 
de fluture=atribut substantival prepoziţional 
ale pelerinei = atribut substantival genitival 
de brav = atribut substantival prepoziţional .
7 3 7