Intr-o clasa sunt 27 de elevi.Toti elevii din clasa participa la olimpiada de matematica sau de limba romana.18 elevi participa la olimpiada de matematica,15 elevi participa la olimpiada de limba romana.
a)Cati elevi participa la ambele olimpiade?
b)Cati elevi participa numai la olimpiada de matematica:?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T16:37:58+03:00
18+15=33
33-27=6 (elevi care participa la ambele olimpiade)
18 participa la olimpiada de matematica
18-6=12 (elevi care particina numai la olimpiada de matematica)
3 4 3
2014-08-04T17:00:43+03:00
18 + 15 = 33 elevi
33 > 27
Am obtinut un numar mai mare de elevi decat numarul de elevi din clasa deoarece 
am numarat de doua ori elevii care merg si la matematica si la romana.
a)  33 - 27 = 6 elevi care merg la ambele olimpiadele.

b) 18 elevi participa la olimpiada de matematica din care 6 elevi merg si la romana.
=> 18 - 6 = 12 elevi participa doar la olimpiada de matematica.

2 4 2