1.Transformati propozitia A doua zi de dimineata i se implini lui Fat-Frumos anul intr-o propozitie simpla , negativa .
2.Realizati doua fraze dupa urmatoarele scheme:
PP+PP+PS+PS
PS+PS+PS+PP+PS
Multumesc anticipat ! :*

2

Răspunsuri

2014-08-04T16:03:21+03:00
1. Anul nu s-a implinit .
2. Impinge , misca, urca coboara , vorbeste Ioana , striga ioana
   Vorbea Alin , manca Alin , graia Alin, tipa sa auda , sa auda IOana .
la 2 nu trepuie propoziti dupa alea trebuie fraze dupa cele doua SCHEME
pai sunt fraze
lasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T16:12:56+03:00
 Fă-Frumos nu se serba . 

PP+PP+PS+PS  Jucăm şi pierdem mereu la jocurile care sunt mai grele , pentru că                                    suntem începători . 

PS+PS+PS+PP+PS :  Cum încerc să intru în c*rte  şi să bat   la uşa casei lor , vine cineva să mă  latre . 


2 5 2