1.counstruieste un enunt in care sa existe un atribut adjectival exprimat prin adjectivul obtinut prin derivare de la substantivul ,,bucurie,, in cazul D
2.precizeaza functia sintactica a pronumelui demonstrativ din structura urmatoare: ,,sa se vare intre celelalte,apoi alcatuieste un enunt in care acest pronume sa fie atribut pronominal in D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T15:49:34+03:00
1)i-am dat copilului bucuros o carte noua

2)intre celelalte=complement circumstantial de loc

am dat o noua idee  celorlalte planuri pe care le aveam de facut
1 5 1
2014-08-04T15:52:31+03:00
1) bucurie --> bucuros 
îi ofer copilului bucuros o parte din tristeţea mea . 

2)celelalte = pron demonstrativ de diferenţiere , funcţie de complement circumstanţial de                        loc . 
Ideea îi aparţine celelalte