Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T15:15:14+03:00
 Consider că poezia transmite un gând negativ,însă cât se poate de adevărat . Eul liric asociază  'Noaptea Sf. Andrii' cu aşa zisa noastră 'apocalipsă ' . Foloseşte un cadru întunecat , cu pretendenţi la moarte , închipuindu-şi , în simpla persoană , cum viitorul ne-ar putea surprinde . Tot eul liric observă până şi cele mai mici amănunte , 'Cu ochi roși' , ' fulger scânteietor.' , prezentându-se mai degrabă un moment tragic , asta având în vedere numeroasele cuvinte din câmpul lexical al mărcii divine : 'clopotul' , 'dumnezeieşti' ,'strigoime' , morminte,oseminte,sifnte etc . 
in ce clasa estiu??
Poti sa imi spui si mie ce e Miorita de Vasile Akecsandri daca e baleda sau doina??
este balada
mersi foarte mult
daa..e baladă populară
2014-08-04T15:19:56+03:00