Prin ce mijloc intern de imbog a vocabularului s.au format cuvintele :
mandru
negriciosule
al tau


precizeaza valoarea morfologica si funct sintactica a cuvintelor evidentiate:
nu vezi ce structura fina(ce)
e-n faptura-mi cristalina(-mi)
spune mandrul diamant(diamant)

2

Răspunsuri

2014-08-04T14:24:11+03:00
Mandru=conversiune
negriciosule=derivare
al tau=conversiune

ce=pronume relativ
mi=pronume posesiv
diamant=substantiv comun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T14:41:19+03:00
Mandru=conversiune (adjectiv provenit din verb la infinitiv)
negricios=conversiune (adjectiv provenit din verb la participiu)
al tau=conversiune (adjectiv pronominal posesiv provenit din pronume posesiv)

ce=pronume relativ, fs de subiect simplu
-mi=adjectiv pronominal posesiv,fs de atribut adjectival
diamant=substantiv comun simplu, fs subiect simplu
1 5 1