Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-04T11:35:38+03:00
Titlul este format dintr-un substantiv “vârfuri” care exprimă un loc nedefinit, abstract care sugerează starea de tristețe și de nesiguranță a poetului. Tema poeziei este codrul, un cadru spiritual aflat între viață și moarte.
1 5 1
2014-08-04T11:37:24+03:00
Tema poeziei este natura ce se imbina cu tema trecerii timpului fiind prezente cele 3 motive eminesciene:natura,luna si timpul ce isi lasa nemilos urme asupra perspectivei artistice ale eului liric
1 1 1