Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-04T11:26:22+03:00
Parcurgand distanta de 190 km, si facand o pauza de 5 minute la fiecare 50 km, inseamna ca va face 190/50=3( fara rest), deci face 3 opriri pe toata distanta, a cate 5 minute, in total 3*5=15 minute(pierdute doar pe pauze) 
Din formula vitezei: v=d/t rezulta t=d/v , in cazul tau t=190/60 t=3.16 h, luam aproximativ 3 h. deci drumul dureaza 3 h si 15 minute sau 3*60+15=195 minute.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-04T11:30:43+03:00
V=d/t

t=d/V=  190km/ 60km/h=  19/6 h= 3h  10 min

190:50=3 ,8 opriri  adica 3 opriri de 5 min

3*5 min=15 min dureaza pauzele

3h 10min +15min= 3h 25 min va dura in acest caz calatoria
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
distanta supra timp si distanta supra viteza
Comentariul a fost şters
;)