Ce inseamna:
- numar finit
-numar nenul
-multime finita
ce fel de multiimi exista
care este partea fractionara a numarului-7,89 ,dar partea intreaga?
Ajutooo!
________________________________________________________________

2
multime vida - fara nici un element
multime nevida, cu elemente: finita si infinita (cu nr. finit de elemente si cu numar infinit de elemente)

Răspunsuri

2014-08-03T14:08:35+03:00
Nr finit = sti cate cifre are numarul
nr nenul= nu e 0 ca daca era nr nul insemna 0
multime finita cunosti cate elemennte are 
 \frac{7}{89}  
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-03T14:12:21+03:00
Un numar care nu este infinit (2; 5; 50,42; -115,71; etc.)
un numar care este diferit de 0. (pozitiv sau negativ)
 o multime cu un numar finit de elemente (2, 5, 3250, etc)
x=[x]+{x}=-8+0,11=-7,89

3 5 3