In 3 ani au fost vandute 41287 borcane de dulceata.Stiind ca in primii 2 ani au fost vandute 27 569,iar in al3 lea an mai putin cu 3436 decat in primul an ,afla cate borcane sau vandut in fiecare an.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-03T11:33:23+03:00
A+b+c=41 287

a+b=27 569

c=41 287-27 569
c=13 718

c- 3436=a

13 718-3 436=10282

a=10 282

b=27 569-10 282
b=17 282
6 4 6
2014-08-03T12:42:15+03:00
A+b+c=41287
a+b=27569
27569+c=41287
c=41287-27569
c=13718 al treilea an
13718+3436=17154 in primul an
17154+13718=30872
41287-30872=10415 al doilea an
4 3 4