Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-03T11:04:35+03:00
A+b+c=890

a=1/3 din b=  1/3 *b=  b/3

b=1/2 din c=  1/2 *c=  c/2

a= c/2/3= c/2 *1/3= c/6

c/6+c/2 +c=890   aducem la acelasi numitor

c+3c+6c=890*6

10c=890*6

c=890*6/10

c=89*6

c=534

b=534/2=267

a=534/6=89
2014-08-03T11:32:13+03:00
A+b+c=890
a=1/3*b=b/3
b=1/2*c=c/2
c/6+c/2+c=890
c+3c+6c=890*6=5340
10c=5340
c=5340:10=534
b=534/2=267
a=267/3=89