Răspunsuri

2014-08-02T22:59:59+03:00
Iti dau un exemplu:  5,3 + 0,3 = 5,6 => Asezi numerele intregi unele sub altele si  virgula sub virgula. 

Exemple: 

a) 0,3 +1 = 1,3 (am asezat nulere intregi unele sub altele)
b) 78,2 + 2,4 = 80, 6  
c) 9 + 0,3 + 3,6 = 12,9 

Sper ca te-am ajutat. :)

Bafta! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-03T01:32:55+03:00
Se pune una sub alta,dar neaparat sa ti minte se pune virgula sub virgula,iar daca unul din termeni are mai multe zecimale se pune 0
de exemplu daca ai 2,3+2,43 se calculeaza astfel
2,30+
2,43
____
=4,73
1 5 1