Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-02T21:48:23+03:00
1)numerele pozitive adunate dau numere pozitive  (+) + (+) = +

de exemplu (+3)+(+5)= (+8) =8

2) numerele negative dau un numar negativ (-) + (-) = -
 
de exemplu (-3) +(-5)= (-8) = -8

3)daca numerele au semne diferite scadem numarul cel mai mic din numarul cel mai mare si adaugam semnul numarului mai mare

de exemplu (-3)+(+5)= +(5-3)= 2     (+3)+ (-5)= -(5-3)= -2
2 3 2
2014-08-02T21:51:28+03:00

regula semnelor la inmultire

(-).(-)=+

(+).(+)=+

(+).(-)=-

(-).(-)=-

-cand se aduna doua nr care au acelasi semn se copieaza semnul si se aduna nr

-cand se aduna doua nr care au semen diferite se ia semnul de la modulul nr cel mare si se scad nr