Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-02T17:38:26+03:00
Linia de dialog,semn de punctuatie, s-a folosit in structura citata pentru a indica inceputul dialogului dintre mama si copilul sau , inceputul vorbirii directe.

Virgula, semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a desparti un substantiv  comun simplu in cazul vocativ de restul enuntului.

Semnul intrebarii,semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a marca prezenta unui enunt interogativ si intonatia specifica acestuia.


3 5 3
2014-08-02T17:47:53+03:00
Linia de dialog arata inceputul vorbirii directe. Virgula izoleaza cuvantul de restul propozitiei. Semnul intrebarii ne arata ca propozitia este interogativa.