Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-02T16:16:56+03:00
Culoarea ochilor tai sunt albastri!
eu gatesc un ochi !

de ce ?
nu sunt obijnuita cu complimente
bine
Sau eu prajesc la doua ochiuri
tnx.
2014-08-02T16:19:53+03:00
Are un ochi vanat din cauza loviturii

m-am murdarit din cauza ochiului de apa in care am alunecat

mama a facut un ou ochi

un ochi de la aragaz s-a stricat
te rog
Ochi colegului meu sun verzi.
Am alunecat din cauza ochiului de apa
Eu am facut 3 oua ochiuri.
Ochiul de la aragaz sa stricat