Răspunsuri

2014-08-02T16:15:17+03:00
 piramida arie patrat= l²

arie romb= produsul diagonalelor supra 2

arie dreotunghi l x L

aria trapez=suma bazelor x inaltime supra 2

aria cerc = π r²


 piramida 
Alat=(Pb x ap)/2.
 Ab=(Pb x ab)/2,


Tetraedrul 
4 x aria unei fete

prisma
aria laterala=aria bazei x inaltime
aria totala=aria laterala+2 x aria baza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-02T16:34:44+03:00
Aria unui triunghi dreptunghic: c1*c2/2   

Aria unui triunghi oarecare: b*h/2   ∨ √p(p-a)(p-b)(p-c)   p=(a+b+c)/2

Aria unui dreptunghi: L*l

Aria unui patrat: l²

Aria unui trapez: (B+b)*h/2

Aria unui romb= d1*d2/2

Aria cercului= πR²

Aria paralelogramului: d1*d2*sin < α/2   

Aria bazei cilindrului : πR²
Aria laterala a cilindrului: 2πRG, unde h=G
Aria totala a cilindrului:Al +2Ab

Aria bazei conului:πR²
Aria laterala a conului:πRG
Aria totala a conului:πR(G+R)

Aria bazei la piramida patrulatera: l²
Aria laterala a piramidei patrulatera: Pb *ap/2    ap=l/2
Aria toatala a piramidei patrulatera: Al+Ab

Aria bazei la piramida triunghiulara: l²√3/4

Aria laterala a prismei:Pb*h
Aria totala a prismei:Al+2Ab

Aria laterala cub:4l²
Aria totala cub:6l²
pana la aria bazei cilindrului sunt ariile folosite in clasa a7a
ok imi multumesc :)
;)
Scz am vr sa zic iti multumesc :))) :*
;) n-ai pentru ce ;)