Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-02T15:41:23+03:00
1,2(3)=1 intreg  (23-2)/90=  1 intreg  21/90=  1 intreg   7/30=  37/30
/ inseamna impartirea sau linie de fractie?
inseamna linie de fractie (dar linia de fractie inseamna si impartire de exemplu 1/2= 1:2=0,5
Si ca sa ajungi la 7/30 simplifici prin 3 nu ?
da
2014-08-02T15:56:21+03:00
Se scrie tot numarul minus partea neperiodica supra un 9 pentru fiecare cifra din perioada,un zero pentru fiecare zecimala neperiodica

 \frac{123-12}{90} = \frac{111}{90} = \frac{37}{30}
1 3 1