Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T21:16:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(ab+ac)/15= a(b+c)/15=  9*25/15=  9*5/3=  3*5=15
1 5 1
2014-08-01T21:33:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A = 9
b + c = 25

 \frac{ab+ac}{15}= \frac{a(b+c)}{15}= \frac{9*25}{15}= \frac{225}{15}= \frac{ 15^{2} }{15^{1}}= 15^{2-1}= 15^{1}=15