Răspunsuri

2014-08-01T19:59:24+03:00
Eronatus                                                                                                                       Potretul fizic ne arata ca el are ochi verzi,patru brate,cinci maini,par verde,pielea verde si mai multe..Potretul moral ne arata cum mergea el stramb scotea niste vorbe ciudate..                                         Mai scri si u Succes ;)
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T20:40:25+03:00
Ortograficus stie foarte bine limba romana, ortografiaza corect in limba romana, nu face greseli gramaticale si cred ca a inceput sa scrie poezii.

Eronatus scrie eronat in limba romana, vorbeste eronat. A avut multe absente de la orele de limba ramana. Stie ca vorbeste si scrie eronat, motiv pentru care, prefera sa comunice prin gesturi.
9 4 9