Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-01T20:35:08+03:00
Primul=numeral ordinal,masculin,singular ,nominativ ,atribut adjectival
toata=adjectiv pronominal nehotarat ,feminin ,singular,acuzativ,atribut adjectival
mea=pronume posesiv,un singur posesor,mai multe obiecte posedate,acuzativ,complement circumstantial de loc.
Sper ca te-am ajutat!
scz. dar mea =adj. pronominal genitival deoarece determina un subst
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T21:20:01+03:00
Primul=numeral ordinal cu valoare adjectivala,se acorda in gen nr. si caz cu cuv. determinat(gen m.,nr. sg,caz n.),f.s de subiect
toata=adj.,se acorda in gen ,nr si caz cu cuv. determinat,(gen f.,nr sg,caz.ac.)f.s atribut adj.
mea=adj. pronominal genitival,nr.sg,gen -(persoana 1 nu are gen),caz g., f.s. A.Adj.Genitival
1 5 1