pai, zi ma toata propozitia!!!
Salta gureste suvoaie
vorbeste mult. asta inseamna
ms
Am gasit in DEX:
gurí, gurésc, vb. IV (reg.) a se urca, a se sui. .
Probabil este vorba despre ceva care arunca in sus suvoaie de apa, de exemplu: un gheizer sau fantana arteziana, daca suvoaiele sunt de apa......

Răspunsuri

2014-08-01T17:59:07+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T18:54:58+03:00
Am gasit in DEX: 
a gurí, gurésc, vb. IV (reg.) a se urca, a se sui. . 
Probabil este vorba despre ceva care arunca in sus suvoaie de apa, de exemplu: un gheizer sau fantana arteziana, daca suvoaiele sunt de apa.....
Daca sunt suvoaie de lavă, atunci vorbim de un vulcan, etc...

PS  Am scris prima data in "comentariu deoarece nu mi s-a permis sa intru la "raspunsuri." Probabil cineva a vrut sa raspunda si a renuntat.
1 5 1