Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T17:00:17+03:00
Radicalele care ar putea fi numere naturale  (cazurile favorabile)

√1=1
√4=2
√9=3
√16=4
√25=5
√36=6
√49=7
√64=8
√81=9
√100=10

probabilitatea=nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile

p= 10/100=1/10
2 5 2
2014-08-01T17:05:01+03:00
A={√1,√2,√3...√100}.

 numere naturale sunt : 
√1,√4,√9,√16,√25,√36,√49,√64,√81,√100, în total 10 termeni .

P= 10    = 1      = 0.1%
     100       10 
1 5 1