Urgent!!

1. Scrie patru termeni din familia lexicala a cuvantului ''moara''
2. Scrie patru termeni din familia lexicala a cuvantului ''padure''
3.Motiveaza folosirea perechii de virgule din propozitia ''Trista veste, prieteni, sa ne grabim de moarte''
4.Scrie 5 expresi\locutiuni care sa contina cuvantul ''cap''

2

Răspunsuri

2014-08-01T15:50:41+03:00
1)moara= morar, morarita, morisca
 
2) padure= padurice, padurar, paduros, impadurit, neimpadurit

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T15:54:33+03:00
1.morisca,morita,a morari,morar
2.padurar,impadurit,padurice,a padurari
3.adresare directa,pt ca este acolo,,prieteni ,, si vine ca o strigare 
4-cu capul in nori
 -este vai de capul lui
 -este greu de cap
 -cu noapte-n cap
 -el este cu scaun la cap
7 4 7