Răspunsuri

2014-08-01T14:03:52+03:00
Hlamidă- mantie amplă de stofă albă sau roșie, prinsă cu o agrafă pe umăr
 restul nu prea stiu

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T14:09:06+03:00
Tainuita- ascunsa, secreta                                                                                           Halmide-mantii                                                                                                          Smaltuite- acoperirea cu un strat de smalt, emilat                                                        Harpe- instrument muzical cu coarde                                                                            Extaz-stare de fericire deplina, euforie