Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T13:33:25+03:00
 altul castigat concursul de cultura generala. (substantiv comun simplu provenit din pronume nehotarat)

greul a fost facut cu multe sacrificii. (substantiv comun simplu provenit din adverb de mod)

oful meu este ca nu sunt inteles. (substantiv comun provenit din interjectie predicativa)
34 3 34
2014-08-01T13:33:40+03:00
Eul liric se invata  la scoala
eul- subst provenit din pronume personal 
=======================================
E bine sa iti ajuti aproapele
aproapele-substantiv provenit din adverbul aproape 
=======================================
Am trecut si hopul asta
hopul - substantiv provenit din interjectia hop 
=======================================
16 4 16