si in interiorulk Australiei,adverbe
succes
deci trebuie sa spunem adjective,substantive d ela noi?
v-am scris tot ce trb sa faceti si am facut poza si la harta
dau 40 puncte ;)

Răspunsuri

2014-08-01T13:22:43+03:00
Interjectii=au! ahh! uraa! vaiii!
substantive=carte,masa,casa,tabla,caiet
adjective=frumoasa,inteligenta,harnica
pronume personale=eu,noi,tu ,voi,ei ,el,ea,ele
adverbe=incet,repede,sus,jos,ieri,azi
ms
placerea a fost de partea mea :)
pentru 20 puncte
´?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T19:05:08+03:00
Interjectii : vai
subt: asia ,carte
verbe: calatoresc ,citesc
adjective: frumoasa,harnica
pronume personale: eu ,tu
adverbe: azi ,maine