Răspunsuri

2014-08-01T13:05:04+03:00
Titlul enunta specia literara(povestea), cat si numele protagonistului( a personajului principal) care este o sintagma oximoronica:substantivul comun-harap, desemneaza o persoana cu parul negru, un sclav, iar epitetul cromatic alb sugereaza puritatea si originea nobila
52 4 52
Comentariul a fost şters
sintagma oximoronica.....pe bune,puteai sa scrii
Comentariul a fost şters
ceva uzual
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T16:12:23+03:00
Titlul operei literare ,,Harap-Alb" sugereaza numele protagonistului creatiei, care este cheia de bolta a textului.Din punct de vedere morfologic, acesta este alcatuit dintr-o locutiune ( un grup de cuvinte care se comporta ca 1 singura parte de vorbire), formata dintr-un substantiv comun si un adjectiv.
31 3 31