Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T13:09:09+03:00
Aceasta este rezolvarea:
ms
Doar ca m-ai raportat si nu imi pot termina problema!
Ai reusit sa o faci!
?Daca nu iti explic pas cu pas!
am reusit
2014-08-01T13:09:47+03:00
1/S₁= 1/1
1/S₂= 1/(1+2)
1/S₃=1/(1+2+3)
.......................................
1/S₂₀₁₁= 1/(1+2+3+...+2011)
1/S₂₀₁₂= 1/(1+2+3+...+2012)

ma=(1/S₁ +1/S₂ +....+1/S₂₀₁₂)/2012

(1/S₁ + 1/S₂ +....+1/S₂₀₁₂)=  (1/S₁ + 1/S₂₀₁₂) *2012/2= (1/S₁ +1/S₂₀₁₂) *1006

ma= (1/S₁+1/S₂₀₁₂) *1006/2012= (1/S₁ + 1/S₂₀₁₂)/2

1/S₂₀₁₂= 1/(1+2+3+...+2012)= 1/(1+2012)*2012/2= 1/(1+2012) *1006= 1/2013*1006

ma=(1/1 +1/2013*1006)/2= (2013*1006+1)/2013*1006 /2=


= (2025078+1)/(2013 *1006 )* 1/2=

=2025079/2013*2012=

=2025079/ 4050156=

=0,50
mie imi da 2 supra 2013
pana unde ai ajuns din rezolvarea mea?
tu cum ai facut de ti-a dat atat?
pai am calculat S=1supra S1 + 1supra S2....1supra S2012,apoi am facut niste simlificari si apoi am calculat media aritmetica