Răspunsuri

2014-08-01T12:28:41+03:00
Consider ca, titlul"Macii" este adecvat continutului textului,anticipand mesajul acestuia. Titlul este sugestiv pentru suferinta profunda a eului liric provocata de "maci",intrucat "toti macii s-au scuturat /ca niste lacrimi pe parchet".
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T12:30:09+03:00
Titlul este in concordanta cu continutul textului fiind format dintr-un substantiv comun simplu la plural-macii.Acesta reprezinta simbolul central al poeziei,poeta aducandu-le un adevarat omagiu.
1 5 1