Răspunsuri

2014-08-01T12:17:54+03:00
Cratima marcheaza pronuntarea in acelasi cuvant a doua parti de vorbire diferite
5 2 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T12:19:40+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in structura citata pentru a marca elidarea sunetului 'e', pentru a evita hiatul ,pentru a pastra ritmul si masura versurilor si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a doua parti de vorbire diferite: pronumele personal 'ei' si verbul auxiliar 'a avea'.
4 5 4