1) noteaza formele literare actuale pt urmatoarele arhaisme din text : suferiri , nime , ( era) ingrijit

2) explica rolul virgulei din structura : Scotea achi , taia mani , ciuntea si seca pe care avea prepus

2

Răspunsuri

2014-08-01T12:21:55+03:00
1)suferinte

nimeni

era ingrijit -> era curat, ordonat

2) virgula,semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a delimita termenii unei enumeratii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T12:32:01+03:00
Suferiri-suferinte
nime-nimeni

2)virgula desparte grafic termenii unei enumeratii
2 4 2