Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T11:44:11+03:00
A) i-am dat lui o carte noua  -complement indirect in dativ

b)tema lui este incompleta  -atribut pronominal genitival in cazul genitiv

c)ideea lui Bogdan a fost interesanta -articol hotarat proclitic
1 5 1
2014-08-01T11:44:54+03:00
Orarul conform lui este bun (dativ)
Cartea lui este interesanta(genitiv)
Lui Andrei nu-i place muzica(articol)