1.Stiind ca a+d=17 si b+c=19, atunci numarul n=a*b+a*c+b*d+c*d este egal cu ........................... . Vreau rezolvarea completa!
2.Intr-o operatie de impartire, suma dintre deimpartit si impartitor este de 3759, catul este 35 si restul 87. Aflati deimpartitul si impartitorul. Vreau rezolvarea completa!
3.Fara a efectua calculele, aratati ca:
a)13|a unde a=83 *26*542-65*18*29;
b)37|a unde a=74*1647+175*111;
c)19|a unde a=57*2439+95*143.
Vreau rezolvarea completa!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T11:10:35+03:00
1. se da factor comun : a( b+c) + d ( b+c) = ( a+d) ( b+c) = 17*19 = 323

I = D- 3759 ; D = I*C +R ; D = (D-3759 )*35+87 D = D*35 - 131565+87
D*34= 131478 D = 3867 I = (3867-87) / 35 I = 108
3) a) 83*13*2*542 - 13*5*18*29 = 13( 83*2*542 - 5*18*29) numar divizilb cu 13
3 b) 37*2*1647 + 75*37*3 = 37( 2*1647 + 75*3) numar divizibil cu 37
3 c) 3*19*2439+5*19*143 = 19( 3*2439 + 5*143) numar divizil cu 19
2014-08-01T11:13:12+03:00