Răspunsuri

2014-07-31T23:55:28+03:00
Suma unghiurilor intr-un patrulater este 360 de grade.
Deci, unghiul QMN este 360-(50+50+130)= 130.
Un patrulater este paralelogram daca are aunghiurile opuse congruente.
Unghiurile MNP si MQP sunt opuse si congruente, iar unghiurile QPN si QMN sunt opuse si congruente , deci patrulaterul este paralelogram

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-01T08:27:08+03:00
In primul rand  m(MNP)=m(MQP) =50, unghiuri opuse.Intr-un paralologram unghiurile opuse sunt congruene.
In al doilea rand intr-un paralelogram unghiurile alaturate sunt suplementare
m(MQP) =50, iar m(QPN)=130 de grade , 
10+130=180
ddeci patrulaterul este parralelogram