Coloreaza baloanele conform cerintei:
-cu albastru balonulal carui nr. contine 3 unitati de ordinul 1;
-cu rosu balonul al carui nr. contine o unitate de ordinul 3;
-cu verde balonul al carui nr. contine 5 unitati de ordinul 6 ;
-cu galben balonul al carui nr. nu are unitatii de ordinul 2 si de ordinul 4;

2
rezolvare de clasa a 3 a si nu vreau raspunsuri fara sens !!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T20:45:03+03:00
Cu albastru : 68 723

cu rosu: 52 100

cu verde: 514 318

cu galben: 50 804
  • Utilizator Brainly
2014-07-31T20:49:22+03:00
- cu albastru balonul cu numarul 68.723  ( ordinul 1 adica unitati  )
- cu rosu balonul cu numarul 52.100  ( ordinul 3 adica sute )
- cu verde balunul cu numarul 514.318 ( ordinul 6 adica sute de mii )
-cu galben balonul cy numarul 50.804  ( ordinul 2 adica zeci si ordinul 4 adica mii )